S-a întâmplat zilele trecute (din nou).
Sună un client.
Ne-a recomandat un prieten și are de montat câteva camere.
Și-a cumpărat un sistem complet de pe internet.
Cerem detalii.
Nu știe dar a plătit puțin și e foarte performant, ne va trimite anunțul vânzătorului.
Primim anunțul, îl studiem cu colegii. Câteva cifre, funcționalități multe.
Ne uităm mirați, noi de vreo 6 ani nu mai ofertăm camere cu asemenea parametri. Funcțiile în mare parte sunt inutile sau neperformante pentru modul în care clientul dorește să-l utilizeze.
Clientul, bucuros că a făcut o afacere bună.
Va avea un sistem cu care se poate lăuda, dar pe care nu poate conta la nevoie! Cu ce scop a fost cumpărat de fapt sistemul?!
Clientul încă nu realizează că vânzătorul are interesul să vândă, iar cel care instalează are interesul ca sistemul să funcționeze eficient!
Încă nu îi este evident că vânzătorii fac cele mai bune oferte când lichidează stocuri!
 
Se impun câteva întrebări foarte simple.
  • Vrei să bifezi o sarcină sau vrei să fii protejat?
  • Ce vei face când ai un eveniment și ai nevoie de ajutor?
  • Vânzătorul a vândut, nu mai este treaba lui, dar instalatorul va fi alături de tine. Care este cea mai convenabilă alegere pentru mine ca și client?
Alege un specialist, consultă-te cu el, ai încredere în el, discută oferta deschis și implementează.
Astfel nu vei cumpăra doar echipamente. Vei obține liniște, siguranță și confortul de care ai nevoie pentru tine, familie și afacerea ta. Pe deasupra câștigi un partener de încredere.
 
Ieftin este mai rentabil decât pe bani puțini!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.